Wiadomości Branżowe

Codzienne przyjemności smakują lepiej z Lay – €™s

FANI LAY – €™S + XAWERY ŻUŁAWSKI =
NIEPOWTARZALNY SPOT MARKI

– €˘ Premiera unikalnego spotu Lay – €™s
– €˘ Po raz pierwszy marka skorzystała z idei crowdsourcingu* przy tworzeniu spotu reklamowego, zapraszając swoich fanów do pokazania, jak smakują codzienne przyjemności z Lay – €™s

Warszawa, 23 kwietnia 2014 r. – W dniu dzisiejszym o godzinie 11.00 na stronie www.lays.pl odbędzie się premiera wyjątkowego spotu marki Lay – €™s, który zmontował Xawery Żuławski, znany polski reżyser i scenarzysta. Jest to niepowtarzalny spot, gdyż do jego powstania przyczyniło się 135 reżyserów – fanów Lay – €™s, którzy zdecydowali się wziąć udział w organizowanym przez markę konkursie “Codzienne przyjemności smakują lepiej z Lay – €™s”.

“Lay – €™s od dawna nawiązuje dialog z konsumentami – jest to element naszej komunikacji. Do tej pory prosiliśmy ich o współtworzenie smaków chipsów, organizując takie akcje, jak – ťWymyśl swój smak – Ť czy – ťZostań jurorem – Ť. Tym razem poszliśmy o krok dalej – chcieliśmy zrozumieć, jak konsumenci odczytują ideę – ťLepiej z Lay – €™s – Ť. Poprosiliśmy więc ich, aby pokazali nam, co oznacza dla nich hasło – ťCodzienne przyjemności smakują lepiej z Lay – €™s – Ť poprzez stworzenie 30-sekundowych filmów” – powiedziała Anna Bielecka-Bochenko, Senior Brand Manager Lay – €™s. “Efekt akcji przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania, nie tylko pod kątem ilości nadesłanych filmów, ale przede wszystkim ich wysokiej jakości. Chcielibyśmy gorąco podziękować naszym konsumentom za zaangażowanie i zaufanie, jakim obdarzają markę Lay – €™s i zaprosić do obejrzenia naszego wspólnego dzieła – jest naprawdę wyjątkowe!” – dodała Anna Bielecka-Bochenko.

Xawery Żuławski po obejrzeniu nadesłanych spotów powiedział: “Filmów przyszło bardzo wiele, co bardzo mnie zaskoczyło. Zobaczyliśmy zarówno filmy absolutnie amatorskie, jak i bardzo profesjonalne. Przyznam, że większość spotów była intrygująca, to znaczy, że niektóre wyróżniały się odwagą, a inne na przykład estetyką. Wybierając najlepszy spot, oceniałem przede wszystkim pomysł oraz czy film mnie ujął. Udział w projekcie Lay – €™s był dla mnie ciekawym doświadczeniem”.

W grudniu 2013 roku marka Lay – €™s wraz z firmą MillionYou, największą w Polsce platformą crowdsourcingową łączącą talenty kreatywnych społeczności z wiodącymi markami, zaprosiły konsumentów do udziału w niecodziennym konkursie polegającym na stworzeniu filmów pokazujących, że “Codzienne przyjemności smakują lepiej z Lay – €™s”. Z wybranych filmów nadesłanych przez fanów marki reżyser Xawery Żuławski zmontował spot, który został udostępniony na stronie www.lays.pl, profilu Lay – €™s na Facebook www.facebook.com/Layspl oraz kanale marki na YouTube www.youtube.com/laysnews.
“Projekt Lay – €™s kręcił się wokół wielu różnorodnych emocji, dlatego tworząc spot chciałem opowiedzieć historię, która nie tylko trafi do grupy docelowej marki, ale jednocześnie będzie pełna życia, szaleństwa i uczuć, którymi podzielili się z nami fani Lay – €™s w swoich filmach” – dodał Xawery Żuławski.
W ramach konkursu, który trwał od 17 grudnia 2013 roku do 19 stycznia 2014 roku, nadesłano 156 filmów, które można obejrzeć na stronie www.millionyou.com/lays. Spośród nich jury, w skład którego weszli Xawery Żuławski oraz przedstawiciele Lay – €™s i MillionYou, wybrali najlepszy film oraz aż 11 wyróżnili nagrodami. Dodatkowo także konsumenci wybrali trzy, według nich najciekawsze filmy, które zostały uhonorowane nagrodami publiczności.

* Słowo crowdsourcing to neologizm powstały z połączenia angielskich wyrazów “crowd” (tłum) i “outsourcing” (korzystanie
z zasobów zewnętrznych). Proces ten wywodzi się z sektora otwartej innowacji i opisuje outsourcing zadań i procesów twórczych do użytkowników Internetu. Na całym świecie crowdsourcing znalazł już zastosowanie m.in. przy budowie miast, tworzeniu prawa
i posuwaniu do przodu zaawansowanych badań medycznych.

Kadry ze spotow Lay's 01-001-2014-04-23 _ 17_40_30-75

Kadry ze spotow Lay's 02-002-2014-04-23 _ 17_40_30-75

Kadry ze spotow Lay's 03-003-2014-04-23 _ 17_40_30-75

Kadry ze spotow Lay's 04-004-2014-04-23 _ 17_40_30-75

Kadry ze spotow Lay's 05-005-2014-04-23 _ 17_40_30-75

Kadry ze spotow Lay's 06-006-2014-04-23 _ 17_40_30-75

Kadry ze spotow Lay's 07-007-2014-04-23 _ 17_40_30-75

Kadry ze spotow Lay's 08-008-2014-04-23 _ 17_40_30-75

Kadry ze spotow Lay's 09-009-2014-04-23 _ 17_40_30-75

Kadry ze spotow Lay's 10-010-2014-04-23 _ 17_40_30-75

________________________________________
O firmie PepsiCo
PepsiCo jest światowym liderem w produkcji artykułów spożywczych i napojów ze średniorocznym przychodem netto sięgającym nawet 65 mld dolarów. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada 22 różne linie produktów,
z których każdy generuje w ciągu roku sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów. Nasze główne przedsiębiorstwa – Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay oraz Pepsi-Cola – wytwarzają również setki innych pożywnych, smacznych artykułów żywnościowych i napojów, które są uwielbiane przez konsumentów na całym świecie. Wszystkich pracowników PepsiCo łączy wyjątkowe zaangażowanie w sprawy zrównoważonego rozwoju. Realizując hasło “Performance with Purpose”, staramy się oferować szeroki wybór wysokiej jakości produktów, ograniczając przy tym wpływ na środowisko naturalne, redukując zużycie wody, energii oraz ilość opakowań,
a także zapewniając znakomite warunki pracy naszym współpracownikom, szanując, wspierając i inwestując
w rozwój społeczności lokalnych, gdzie działamy.

Więcej informacji nt. PepsiCo jest dostępnych na globalnej stronie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy