Aktualności Hobby LIFESTYLE

Flower Expo Polska 2018 z kolekcją korzyści w programie

Data publikacji: 2018-08-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Flower Expo Polska 2018 z kolekcją korzyści w programie
Kategoria: Hobby, LIFESTYLE

Najbliższa edycja Flower Expo Polska zaoferuje więcej niż poprzednie. Prócz prezentacji pełnego spektrum firm z branży kwiatowej, atrakcyjnie zapowiada się też program wydarzenia, który najlepiej opisuje tegoroczne hasło targów ? ?Kolekcja korzyści?.

Flower Expo Polska 2018 z kolekcją korzyści w programie Hobby, LIFESTYLE - Najbliższa edycja Flower Expo Polska zaoferuje więcej niż poprzednie. Prócz prezentacji pełnego spektrum firm z branży kwiatowej, atrakcyjnie zapowiada się też program wydarzenia, który najlepiej opisuje tegoroczne hasło targów ? ?Kolekcja korzyści?.

Najbliższa edycja Flower Expo Polska zaoferuje więcej niż poprzednie. Prócz prezentacji pełnego spektrum firm z branży kwiatowej, atrakcyjnie zapowiada się też program wydarzenia, który najlepiej opisuje tegoroczne hasło targów ? ?Kolekcja korzyści?. Pokazy florystyczne i seminaria będą bowiem nie tylko zgodne z trendami, ale przede wszystkim praktyczne i prosprzedażowe.

NAJWIĘKSZE W REGIONIE

Tegoroczne targi Flower Expo Polska będą już 3. edycją tej imprezy, tradycyjnie połączonej z Międzynarodową Wystawą ZIELEŃ TO ŻYCIE. Mariaż tych eventów tworzy największe i najbardziej komplementarne wydarzenie branży kwiatowo-ogrodniczej w Europie Środkowo-Wschodniej. W zeszłym roku odwiedziło je ponad 17 000 osób, spośród których aż 7 000 stanowili goście branżowi.

?KOLEKCJA KORZYŚCI?

Od tego roku, wraz z nowym organizatorem wydarzenia, Agencją Promocji Zieleni, pojawiła się również nowa koncepcja programu towarzyszącego imprezie. Będzie się on koncentrował na prezentacji pomysłów o silnym potencjale sprzedażowym, mającym przynieść wymierne korzyści wystawcom i  gościom branżowym. Przyjrzyjmy się mu bliżej.

6 WRZEŚNIA 2018, CZWARTEK

dzień branżowy

 

09:30-11:00, sala D, hala 4

SEMINARIUM:

?Media społecznościowe jako skuteczne narzędzie promocji kwiaciarni?

Dawid Krążyński, SIGMA International (Poland) & Marcin Chruściel, Fotochrusciel.pl

Praktyczne seminarium dla poczatkujących użytkowników social mediów, które objaśni, dlaczego warto wykorzystywać je w promocji kwiaciarni, jak zacząć i jak robić to efektywnie. Wykład poprowadzi Dawid Krążyński, Account Manager i Social Media Executive z SIGMA International (Poland), agencji PR z 18-letnim doświadczeniem w komunikacji branży kwiatowej w Polsce. Seminarium uzupełni specjalizujący się w fotografii florystycznej Marcin Chruściel, który przedstawi zasady robienia zdjęć przeznaczonych do zamieszczenia na Facebooku, Instagramie, czy Pintereście.

 

11:30-13:00, scena, hala 4

POKAZ FLORYSTYCZNY W DUECIE:

Monika Harlos & Tomasz Max Kuczyński, Stowarzyszenie Florystów Polskich

Pokaz florystyczny pod egidą Stowarzyszenia Florystów Polskich, który poprowadzą: Monika Harlos, aktualna Mistrzyni Polski we Florystyce oraz Tomasz Max Kuczyński, florysta wielokrotnie utytułowany w Polsce i zagranicą. Duet zaprezentuje kwiatowe aranżacje osadzone w aktualnych trendach, ale jednocześnie proste do odtworzenia i o silnym potencjale sprzedażowym. Zapraszamy po komercyjne inspiracje od Mistrzów florystyki!

 

13:30-15:00, scena, hala 4

POKAZ FLORYSTYCZNY SZKOŁY:

Szkoła florystyczna Kwitnące Horyzonty

Szkoła florystyczna Kwitnące Horyzonty, znana z niekonwencjonalnego, kreatywnego podejścia do sztuki florystycznej, zaprezentuje w tym pokazie umiejętności swoich najlepszych uczniów. Nieszablonowe aranżacje i świeże pomysły gwarantowane!

 

15:30-17:00, scena, hala 4

POKAZ FLORYSTYCZNY W DUECIE:

Monika Kudłacz, Studia Podyplomowe Florystyka w Krakowie & Maciej Krzus

Kolejny pokaz duetu utalentowanych i utytułowanych florystów. Monika Kudłacz na co dzień uczy młodych adeptów sztuki florystycznej na Studiach Podyplomowych Florystyka na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie, a Maciej Krzus prowadzi  prosperującą kwiaciarnię we Wrocławiu. Zgodnie z motywem przewodnim tegorocznych targów, duet przedstawi aranżacje modne i komercyjne jednocześnie.

7 WRZEŚNIA 2018, PIĄTEK

dzień branżowy

 

10:00-12:00, scena, hala 4

WYJĄTKOWY POKAZ FLORYSTYCZNY:

?Kolekcja korzyści od najlepszych polskich florystów.

Absolwenci Szkoły florystycznej Małgorzaty Niskiej?

Magdalena Birula-Białynicka, Marcin Jabłoński, Karolina Ładyżyńska-Skrzypek, Agnieszka Mitko-Kominek, Piotr Sekunda, Zygmunt Sieradzan, Monika Szalast, Małgorzata Szymioł, Agnieszka Świderska-Nożewska i inni & Małgorzata Niska

Pokaz florystyczny bez precedensu! Wybitni floryści, influencerzy tej branży w Polsce, kolejno zaprezentują swój niepowtarzalny styl i zawodowe mistrzostwo, których korzenie sięgają edukacji w Szkole florystycznej Małgorzaty Niskiej. To jedyny wspólny mianownik, ponieważ każdy z nich wypracował indywidualny styl pracy i równie indywidualną ścieżkę kariery. Na scenie nie zabraknie oczywiście również samej Małgorzaty Niskiej, a pokaz poprowadzi Magdalena Birula-Białynicka, która zaprezentuje najciekawsze, florystyczne anegdoty z życia Szkoły i jej czołowych absolwentów. Moc inspiracji od najlepszych, polskich florystów.

 

10:30-12:30

SEMINARIUM ZAMKNIĘTE

?Jak sprzedawać kwiaty i rośliny ozdobne??

Jeanet de Zeeuw, FlowerWatch B.V. & Katarzyna Łazucka-Cegłowska, Gospodarstwo Szkółkarskie Łazuccy

Seminarium zamknięte.

 

13:00-14:30, sala D, hala 4

SEMINARIUM (Z ELEMENTAMI POKAZU FLORYSTYCZNEGO):

?Florystyka w wydarzeniach dyplomatycznych i państwowych?

Piotr Marzec

Seminarium z elementami pokazu florystycznego oparte na cenionej publikacji Piotra Marca pt. ?Florystyka w protokole dyplomatycznym?. Słuchacze poznają florystyczne savoir vivre obowiązujące w świecie dyplomacji i wydarzeń o charakterze państwowym, ale i innych, uroczystych okazji w życiu człowieka. Ta wiedza ? jak mówi sam Piotr Marzec ? powinna być przekazywana przez florystów klientom kwiaciarni, których należy uczyć zasad i kulturowych kodów związanych z używaniem kwiatów w różnych okolicznościach.

 

13:30-15:00

POKAZ FLORYSTYCZNY W DUECIE:

Zygmunt Sieradzan & Stefan van Berlo

Finałowy pokaz florystyczny w duecie. Swoją wizję kompozycji równie efektownych co komercyjnych przedstawi Zygmunt Sieradzan, jeden z najbardziej znanych i utytułowanych florystów, którego polskiej branży kwiatowej nie trzeba przedstawiać, oraz Stefan van Berlo, gość z Belgii o niezwykłej wyobraźni, którą potrafi przekuć w efektowne dzieła florystyczne. Stefan prowadzi kwiaciarnię, która cieszy się ogromnym powodzeniem w belgijskim Zwijndrecht, Zygmunt również na co dzień pracuje w prosperującej kwiaciarni ? to gwarantuje praktyczne podejście do tematu.

 

15:30-17:00

POKAZ FLORYSTYCZNY SZKOŁY:

Szkoła florystyczna Małgorzaty Niskiej

Szkoła florystyczna Małgorzaty Niskiej, najdłużej działająca tego typu placówka w Polsce, kształci kolejne pokolenia florystów ? w tym licznych mistrzów florystyki ? już od 2000 roku. Pokaz będzie prezentacją dorobku edukacyjnego szkoły oraz umiejętności jej najnowszego narybku. Co tym razem pokaże szkoła, spod skrzydeł której wyszły największe florystyczne sławy? Zapraszamy na pokaz.

8 WRZEŚNIA 2018, SOBOTA

dzień konsumencki

 

10:30-11:30, scena, hala 4

ROŚLINY WE WNĘTRZACH,

POKAZ/SEMINARIUM

Zygmunt Sieradzan

 

12:30-13:50, scena, hala 4

ROŚLINY WE WNĘTRZACH,

POKAZ/SEMINARIUM:

Mistrzynie ze Szkoły florystycznej Małgorzaty Niskiej: Dagmara Gregor, Małgorzata Kamińska

Program dnia konsumenckiego skupiony będzie wokoło zieleni doniczkowej, czyli trendowi, który na przestrzeni ostatnich dwóch lat zdominował nie tylko wnętrzarstwo, ale i postrzeganie otoczenia człowieka w ogóle. Prelegenci ? w lekkiej i przystępnej formie będącej połączeniem seminarium i pokazu ? zaprezentują, jak zaaranżować rośliny doniczkowe, by utworzyły kompozycje pasujące nie tylko do charakteru wnętrza, ale i temperamentu właściciela. To, co najmodniejsze i najbardziej trendy w architekturze wnętrz i designie jest bowiem związane z roślinami właśnie ? od stylu dżunglowego w miejskich mieszkaniach, przez instagramowy #monsteramonday. Widzowie dowiedzą się również, które rośliny najlepiej oczyszczają powietrze ze smogu, które postawić w sypialni, by poprawić samopoczucie i jakość snu oraz jak zwiększyć wydajność pracy poprzez otoczenie się właściwie dobranymi roślinami doniczkowymi.

 

Ambasada Królestwa Niderlandów w Polsce, patron honorowy targów Flower Expo Polska, szczególnie gorąco zaprasza na sobotnie seminaria, sama od lat popularyzując wiedzę na temat dobroczynnego oddziaływania roślin na zdrowie i dobre samopoczucie człowieka.

KONCEPCJE KWIACIARNI/FLOWER SHOP SHOWROOMS

dostępne do zwiedzania 6-8 września 2018

4 gotowe koncepcje kwiaciarni, ogrom inspiracji!

 

Szukasz inspiracji na prosperującą kwiaciarnię? Zajrzyj do czterech showroomów kwiaciarni, które zlokalizowane będą nieopodal sceny. Każda z tych otwartych do zwiedzania koncepcji będzie w pełni zaaranżowana, od wystroju, po kwiaty, dekoracje i aranżacje florystyczne. Ich autorzy i wykonawcy ? influencerzy branży kwiatowej ? używać będą materiałów dostarczonych przez wystawców Flower Expo Polska 2018. To gotowe pomysły na Twój biznes.

 

Glamour

Autor: Szkoła florystyczna Małgorzaty Niskiej

Elegancka, stylowa, modna. To kwiaciarnia zaaranżowana tak, by olśnić luksusem, niepozbawionym jednak przymrużenia oka. Bogaty, eklektyczny wystrój i dekoracje komponują się tu z wytwornym pięknem kwiatów. Ta kwiaciarnia z łatwością odnajdzie się wśród ulic wielkiego miasta.

 

Modern

Autor: Zygmunt Sieradzan

Mniej znaczy więcej. Minimalistyczna, oszczędna w formie i nadzwyczaj elegancka w swojej prostocie. Ascetyczność wystroju pozwala tu uwypuklić czyste piękno kwiatów. Nowoczesna koncepcja stworzona przez jednego z najbardziej utytułowanych polskich florystów, Zygmunta Sieradzana.

 

Fusion

Autor: Szkoła florystyczna Kwitnące Horyzonty

Zróżnicowana, eklektyczna, boho. Przede wszystkim: ciekawa i nieszablonowa. Ta koncepcja najlepiej oddaje artyzm florystyki i ogrom różnorodnych możliwości, jakie ze sobą niesie. Wśród pozornego, artystycznego nieładu kwiaty wyglądają po prostu jak część dekoracji, a każdy klient znajdzie coś dla siebie. 

 

On the Go

Autor: Szkoła florystyczna Małgorzaty Niskiej

Współczesny świat jest wciąż w biegu i wymaga odpowiadających temu rozwiązań. Utylitarny koncept na kwiaciarnię w ?przechodnim? miejscu, nastawioną na klientów wpadających po gotowe lub szybko przygotowywane kompozycje. Szukasz pomysłu na prosperującą kwiaciarnię w centrum handlowym, na dworcu kolejowym, czy w innym ruchliwym miejscu? Zajrzyj tutaj.

Wśród partnerów i ambasadorów Flower Expo Polska 2018 znajdują się: Ambasada Królestwa Niderlandów w Polsce, Stowarzyszenie Florystów Polskich i SIGMA International (Poland).

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Flower Expo Polska 2018 z kolekcją korzyści w programie Hobby, LIFESTYLE - Najbliższa edycja Flower Expo Polska zaoferuje więcej niż poprzednie. Prócz prezentacji pełnego spektrum firm z branży kwiatowej, atrakcyjnie zapowiada się też program wydarzenia, który najlepiej opisuje tegoroczne hasło targów ? ?Kolekcja korzyści?.
Hashtagi: #Hobby #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #Film   #LIFESTYLE